/ Samen sterker?

Wil je als organisatie of instelling nog een stap verder gaan dan alleen een servicedesk voor Facilitaire dienstverlening? Nog meer verbinding opzoeken met andere ondersteunende diensten? Dan is een Shared Servicecentrum (SSC) wellicht een slimme optie voor jullie organisatie.

Een SSC is één centraal aanspreekpunt waar de interne klant terecht kan voor (aan)vragen, meldingen of storingen aan meerdere ondersteunende diensten binnen de organisatie. Dat scheelt jullie interne klant zoeken en zorgt ervoor dat jullie dienstverlening nog efficiënter kan worden ingericht. Denk hierbij aan de combinatie van bijvoorbeeld Facilitair, ICT en HRM.

Samen sterker worden. Leren van elkaar. Wij delen onze kennis graag of denken vrijblijvend eens met jullie mee. Daag ons maar eens uit.

Vrijblijvend advies

/ Wat kan het je opleveren?

Dit zijn de belangrijkste redenen waarom organisaties kiezen voor een shared servicecentrum of een multi-service centrum:

  1. Het stimuleren van samenwerking tussen ondersteunende diensten of bij overlappende processen.
  2. Eén centraal punt voor het verzamelen van alle vragen, meldingen of wensen.
  3. Het faciliteren van diverse (afdelingsoverstijgende) processen.

Referentieproject Cito:
Eén centraal servicepunt
voor Facilitair en HRM

“Het team van FMXXL heeft ons echt aan de hand meegenomen in dit project. Stap voor stap hebben we samen bewuste keuzes gemaakt richting een Shared Servicepunt. Alles om facilitaire en HRM processen zo optimaal te laten verlopen en de interne klanttevredenheid binnen Cito maximaal te stimuleren.

Lees verder

/ Andere opties

Checken welke van onze diensten bij jullie servicedesk vraagstuk of behoeftes passen? Check ze hier.

Naar alle opties

/ Persoonlijk contact

Eens verder praten en ontdekken of een servicedesk een aanwinst kan zijn voor jullie organisatie? Dan maken we graag eens persoonlijk kennis. Digitaal of op locatie.