VanBoeijen

Klantcase VanBoeijen Nu alvast voorsorteren op de Shared Servicedesk van de toekomst voor alle ondersteunende diensten / Situatie Binnen Vanboeijen zijn er op dit moment verschillende loketten waar medewerkers terecht kunnen met hun vragen aan ondersteunende diensten. De verschillende disciplines hebben hun helpdesk allemaal op eigen wijze vorm gegeven en georganiseerd. Voor de individuele disciplines [...]

Cito

Klantcase Cito Op naar een TOP gastvrije klantbeleving / In de praktijk De centrale balie bij de ingang van het kantoor van Cito in Arnhem, werd tot nu toe bemand door een externe partij. Cito heeft besloten om de bezetting weer in eigen beheer te nemen en het in te richten als een centraal Servicepunt. [...]

Cosis

Klantcase Cosis Klanten slimmer ontzorgen en als organisatie meer grip krijgen / Situatie Bij Cosis werken meer dan 3.700 medewerkers die zich dagelijks inzetten om kwetsbare mensen met een verstandelijke of psychische beperking te helpen om grip te krijgen op het leven. Cosis werkt vanuit meer dan 200 locaties in de provincies Groningen en Drenthe [...]