coördinator Facilitaire Zaken & ICT

Specificaties

tijd36 uur


per-wanneerper direct


locatieLeiden


De Binnenvest laat niemand aan de kant staan. Iedereen heeft een passende plek om te wonen om van daaruit het leven verder, naar vermogen, in te richten met werk en vrijetijdsbesteding. 
Wij bieden in de regio Zuid-Holland Noord opvang, verblijf, activering en begeleiding, gericht op het zo zelfstandig mogelijk functioneren van onze cliënten.

Wij zoeken voor het Servicebureau in Leiden een

enthousiaste, ambitieuze collega op HBO+-niveau in de functie van
Coördinator Facilitaire Zaken & ICT 
met coachende vaardigheden en kennis van inkoopprocessen. 
(36 uur per week )


Wat doe je?

• Je zorgt in afstemming met de medewerkers Facilitaire Zaken en ICT voor een klantgericht en geïntegreerde dienstverlening op alle locaties, binnen een vast te stellen speelveld. Je werkt tegelijkertijd mee aan continue verbetering.
• Je ondersteunt de medewerkers Facilitaire Zaken en ICT en zorgt dat hun kennis en positie geoptimaliseerd wordt. Met gebruik van hun kennis en ervaring stel je prioriteiten. Je geeft adviezen en doet verbetervoorstellen aan afdelingen en management.
• In de inkooprol, die we nieuw vormgeven, zorg je voor de doorontwikkeling van processen en systemen naar een professioneel niveau. Je begeleidt inkooptrajecten en aanbestedingen, waarvan er komend jaar een aantal op de rol staan.
• Je werkt nauw samen met je collega’s van het Servicebureau en begeleidt het management bij inkoopprocessen. Je bent in- en extern aanspreekpunt voor onderwerpen die (nog) niet bij de andere medewerkers van Facilitaire Zaken en ICT belegd zijn.In deze functie rapporteer je aan de directeur bestuurder.

• Wij werken in een continu veranderend werkveld, waarin we als organisatie flexibel meebewegen. In deze dynamische omgeving krijg je de kand om mee te ontwikkelen en de functie mee vorm te geven.


Wat breng jij mee?

• HBO+ werk- en denkniveau, richting facilitair management en ICT.
• NEVI 1 en ervaring in begeleiden van inkoopprocessen en doen van aanbestedingen.
• Kennis en ervaring binnen het FZ/ICT werkveld.
• Projectmanagement ervaring.
• Sterk in plannen en organiseren, maar ook in samenwerken en coachen.


Dit bieden wij jou!

De Binnenvest is een open, informele en zeer cliëntgerichte organisatie die actief inspeelt op ontwikkelingen. De ongeveer 180 medewerkers werken in een eigentijdse werksfeer. Hierbij staan openheid, betrokkenheid, vakmanschap, respect en eigen verantwoordelijkheid centraal. 
Iedere medewerker wordt uitgenodigd de ruimte te nemen om mee te denken met de organisatie. Daarbij bieden we ondersteuning en ontwikkelmogelijkheden.
Je krijgt eerst een arbeidsovereenkomst voor één jaar. De arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Welzijn en Maatschappelijke Dienstverlening. De functie is ingedeeld in functieschaal 9 (max. € 3.988,- bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek).


Solliciteer direct!

FMXXL verzorgt de werving & selectie van deze vacature. Ben je na het lezen van de beschrijving enthousiast en wil je graag solliciteren? Stuur dan voor 30 januari a.s. je motivatie en CV naar werkenbij@fmxxl.nl of via het onderstaande formulier. De sollicitatiegesprekken zijn gepland op 7 februari a.s. in Leiden.

De volgende stap in jouw carrière maken?

Solliciteer nu en stuur jouw cv.

Ik geef hierbij toestemming dat mijn gegevens worden gebruikt om contact met mij op te nemen, zoals omschreven in de privacyverklaring.

Upload hier je CV:

Back to Top